سینمای ما به فیلمنامه خوب احتیاج دارد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه خبرنگارگروه فرهنگی ایرنا،'مهدی زاده' در نشست نقد و بررسی فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' عنوان كرد:از اینكه به عنوان یك زن توانستم بعد از فارغ شدن بر سختی ها و با گذشت سال ها ،تهیه كنندگی این فیلم را برعهده بگیرم، خوشحال هستم.

وی ادامه داد:امیدوارم این فیلم كه به موضوع اهدای عضو می پردازد توانسته باشد،حتی به اندازه قطره ای كوچك در دل انسانها تاثیربگذارد.

مهدی زاده گفت:مدت ها برسر سناریوی این كار با كارگردان بر سر تك تك پیام ها و گفت و گو ها بارها و بارها بحث كردیم.

'منوچهرهادی' كارگردان این مجموعه نیز در این مراسم اظهار داشت:من تلاش كردم در قالب تم اصلی فیلم كه به موضوع اهدای عضو می پردازد به مشكلات و زندگی فردی لیلا و مصطفی نیز بپردازم.

وی دربخشی از سخنانش عنوان كرد: از نظر هر كارگردانی فیلمش بهترین ساخته است و به طور قطع من نیز این احساس را دارم اما به طور قطع این فیلم نیز مشكلات و ضعف هایی دارد كه من بابت آن عذرخواهی می كنم.

هادی درباره پایان بندی فیلم عنوان كرد:پیش از این قرار نبود چنین پایان بندی برای آن در نظرگرفته شود،اما پس از مدتی تصمیمم عوض شد و امیدوارم با این پایان بندی به فیلم لطمه نخورده باشد.

كارگردان فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' درباره بازی آنا نعمتی در این فیلم توضیح داد:بخشی از بازی سرد این هنرپیشه به شخصیت وی در فیلم بازمی گردد.در واقع لیلا زنی است كه سالها دختر خود را به تنهایی بزرگ كرده است و سختی های بسیار كشیده است بنابراین نباید زن ضعیفی باشد.

'آنا نعمتی' بازیگر فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' نیز در ارتباط با بازی خود اظهار داشت:بازی من در این نقش بسیار حسی بود و عوامل فیلم به خوبی توانستند در پشت صحنه فضایی برای ارائه این احساس فراهم كنند.

وی عنوان كرد:من تلاش می كنم نقش هایی كه به عهده می گیرم،متفاوت باشد و هیچ كدام مشابه قبلی نباشد.

بازیگر این فیلم اضافه كرد:من در نقش بسیار فرو رفتم و تلاش كردم حس مادری كه فرزند خود را از دست داده به مخاطب منتقل كنم.

وی با بیان اینكه از نقد استقبال می كند،افزود:تلاش می كنم از این به بعد نقش های بیرونی بیشتری بازی كنم.

'حامد ثابت' سازنده موسیقی این فیلم نیز اظهار داشت:اگر چه فیلم بسیار ملودرام بود اما تلاش من و كارگردان این بود كه با ساخت موسیقی سوزناك فیلم به سمت هندی شدن نریم بنابراین از غلظت كار كم كردم.

'شهاب حسینی' و 'حمید رضا پگاه' در این نشست حضور نداشتند.

فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' به نویسندگی و كارگردانی 'منوچهر هادی' در روز پنجم جشنواره فیلم فجر در سانس سوم به نمایش درآمد.

فراهنگ**9173** 1574





:: برچسب‌ها: نیویورک , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: